Yhteydenotto

Pyydämme teitä katsomaan usein kysytyt kysymykset -osiosta vastausta kysymykseesi ennen yhteydenottoa. Lisäksi Hallin esittely ja Hallin säännöt ja ohjeet -sivuilta löytyy paljon tietoa.


Usein kysytyt kysymykset

Sisäänpääsy ilman kulkukorttia ma-to klo 17-20. Muina aikoina sisäänpääsy kulkukortin avulla.

Kulkukortin noutopaikat:

  • Kotipizza: Sijainti Bauhausin yhteydessä. Pantti: ajokortti tai passi. Avoinna: ma-pe ko 9-21, la 9-18 ja su klo 10-18. Juhlapyhinä tarkista aukioloajat Bauhausin sivuilta. Jos Kotipizza sulkeutuu ennen vuoronne loppumista, niin hakekaa kulkukortti, päästäkää pelikaverinne sisään, palauttakaa kulkukortti ja pelikaverinne päästävät teidät ovesta sisään. Huom. Jos varaamanne vuoro on semmoisena ajankohtana, että kulkukorttia ei voi hakea tai palauttaa Kotipizzasta, niin ottakaa hyvissä ajoin meihin yhteyttä. (Yhteystiedot)
  • McDonalds: Meillä on koodillinen kulkukorttisäilö tämän yrityksen eteisessä (ulko-ovesta heti vasemmalla).

Jos olet mukana vakiovuorolla, niin tee kulkukorttihakemus.

Vuorovarauksen maksusivulla klikkaat maksuvaihtoehdoista sopivan vaihtoehdon nimeä esim. Smartum. Avautuvalla sivulla täytät lomakkeen, jossa ilmoitat minkä summan maksat tämän liikuntaseteleitä tarjoavan yrityksen kautta. Lomakkeen lähettämisen jälkeen näet maksuohjeet.

Varaa vuoro ensin. Vuorovarauksen maksusivulla klikkaat maksuvaihtoehdoista lahjakortti/prepaid-kortti. Avautuvalla sivulla täytät lomakkeen, jossa ilmoitat minkä summan maksat lahjakortilla ja mikä on lahjakortin koodi.

Vuorovarauksen maksusivun kautta voit siirtää vuoron eri ajankohtaan tai vapauttaa vuoron. Tuolle sivulle olemme lähettäneet linkin tekstiviestillä ja sähköpostitse vuoron varaamisen jälkeen. Vuoron voi siirtää tai vapauttaa ennen vuorovarauksen alkamista. Maksusivulla näytetään varattujen vuorojen yhteydessä linkit "Vapauta vuorovaraus" ja "Siirrä vuorovaraus eri ajankohtaan". Niitä klikkaamalla näet mikä on tarjoamamme hyvityksen suuruus ja mikä on siirron hinta.

Käytännössä jos vuoron vapauttaa tai siirtää viime tingassa ennen vuoron alkamista, niin hyvitys varatusta vuorosta on minimaalinen, koska todennäköisesti kukaan ei ehdi varata vuoroa.

Vuoron vapauttamisen syy (esim. sairastuminen) ei vaikuta hyvityksen suuruuteen.

Näet tarjoamamme hyvityksen suuruuden klikkaamalla vuorovarauksen maksusivulla linkkiä "Vapauta vuorovaraus". Tuolle sivulle olemme lähettäneet linkin tekstiviestillä ja sähköpostitse vuoron varaamisen jälkeen.

Jos tilaukselle on otettu peruutusturva, niin hyvityksen suuruus on vuoron alkuperäinen hinta. Ei sisällä mahdollista lisähintaa valitusta maksuajasta eikä peruutusturvan hintaa.

Jos tilaukselle ei ole otettu peruutusturvaa, niin hyvityksen suuruus laskee lineaarisesti seuraavalla kaavalla:
Aikaa jäljellä vuoron alkamiseen / (Aikaa jäljellä vuoron alkamiseen + Aikaa kulunut vuoron varaamisesta) * Vuoron alkuperäinen hinta

Eli jos vuoron varaa esim. 10 päivää ennen sen alkua ja vapauttaa sen kahden päivän jälkeen, niin hyvityksen suuruus on noin 80 prosenttia. Jos puolestaan vuoron varaa esim. 10 päivää ennen sen alkua ja vapauttaa sen 3 päivää ennen sen alkua, niin hyvityksen suuruus on 30 prosenttia. Tämä hyvitys maksetaan Prepaid-korttina, jonka voi käyttää kun varaa korvaavan vuoron.

Vuoron vapauttamisen syy (esim. sairastuminen) ei vaikuta hyvityksen suuruuteen.

Näet tarjoamamme hyvityksen suuruuden klikkaamalla vuorovarauksen maksusivulla linkkiä "Siirrä vuorovaraus eri ajankohtaan". Tuolle sivulle olemme lähettäneet linkin tekstiviestillä ja sähköpostitse vuoron varaamisen jälkeen.

Ymmärrämme toiveenne, mutta emme ole valmiita joustamaan tässä asiassa.

Voitte tarkistaa asian varauskalenteristamme ja tehdä varauksen sitä kautta.

Kyllä, mutta veloitamme tästä lisämaksun, koska tästä aiheutuu meille lisätyötä. Kannattaa hoitaa varaus itse, koska se tulee edullisemmaksi ja varaus tulee tehtyä nopeammin kuin viestittelemällä asiakaspalvelumme kanssa. Riskinä viestittelyssä on, että se kestää usein kauan ja sinä aikana joku toinen asiakas voi varata haluamanne vuoron.

Meillä on ollut käytäntönä, että vakiovuorot seuraavaksi kaudeksi ovat varattavissa viimeistään 2 viikkoa ennen uuden kauden alkua ja edelliskauden varaajalla on kahden viikon etuoikeus vuoron jatkamiseen ennen kuin vuoron voi varata kuka tahansa halukas.

Vakiovuoron jatkovaraus tehdään nettisivujemme kautta. Vuorovarauksen yhteydessä asiakas hyväksyy uuden hinnan lisäksi varausehdot, joita joskus hieman hiotaan, niin tämän vuoksi haluamme, että asiakkaat tekevät jatkokauden varauksen nettisivujemme kautta eikä vakiovuoron varaaminen onnistu sähköpostitse.

Ensi kauden vakiovuorot tulevat varattavaksi kunhan saamme päätettyä vuorojen hinnat. Sen jälkeen lähetämme sähkpostia kaikille, joilla on ollut vakiovuoro edellisenä kautena.

Emme ole toteuttaneet varausjärjestelmäämme tämmöistä ominaisuutta, koska tällöin varauskalenteriin jäisi hankalasti myytäviä tunnin ja puolen tunnin pituisia vuoroja. Joudutte joustamaan joko vierailunne ajankohdassa tai varaamaan useamman vuoron.

Ei ole mahdollista. Meiltä voi varata ainoastaan puolentoista tunnin pituisia vuoroja. Syynä tähän on se, että jos sallisimme tämän, niin tällöin varauskalenteriin jäisi hankalasti myytäviä tunnin ja puolen tunnin pituisia vuoroja. Joudutte valitettavasti joustamaan - joko otatte haluattua lyhyemmän ajan (yksi 1,5 tunnin pituinen vuoro) tai varaatte hieman toivottua pidemmän ajan (1,5 tuntia * 2 = 3 tuntia).

Voitte tarkistaa asian täältä.

Tämä tieto löytyy Hallin esittely -sivulta.

Meiltä ei valitettavasti ole kahvinkeitintä ja vuokranantajamme Oz Maxin tiloissa oleva kahvikone on tarkoitettu vain heidän asiakkaille.

Se on mahdollista ma-to klo 17-20. Ilmoittakaa vuokranantajamme Oz Maxin asiakaspalvelulle ja vuorolla oleville pelaajille, että mikä on vierailunne syy.

Ennen yhteydenottoa tutustu seuraavaan sivuun: Sponsorointi ja yhteistyömallit


Kiireelliset asiat ja yritystapahtumat

040 548 1001 (Arto Marttila). Lähetä tekstiviesti, jos puhelimeen ei vastata.

Muut yhteydenotot

Jos asia ei ole kiireellinen, niin pyydämme ottamaan yhteyttä tällä lomakkeella.

Biitsihalli tapahtuman järjestäjälle

Voit tuoda omat syömiset/juomiset tai tilata ne kauttamme. Lisäksi on mahdollista vuokrata erillinen sauna- ja kokoustila.

Kysymyksiä tai erityistoiveita?

Hallin esittely ja Hallin säännöt ja ohjeet -sivuilta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Jos noilta sivulta ei löydy vastausta kysymykseenne tai teillä on erityistoiveita, niin ota yhteyttä meihin.

Oulun biitsihalli Facebookissa

Tykkää sivustamme Facebookissa ja liity FB-ryhmäämme Oulun biitsihallin käyttäjät. Siellä sumplimme turnauspäiviä ja rekrytoimme pelikavereita.